MINYAK HERBA ASMAK- sesuai untuk baby dalam pantang

Ramai yang tanya. Kalau untuk baby sebulan boleh guna ke minyak Asmak ni?Jawapanya, BOLEH. Baby baru lahir hingga ke warga emas bolehh guna minyak ni. Minyak Asmak ni untuk sapu luaran je, tak panas cuma berangin je.Sejuk je kalau sapu pada dada, perut dan hidung. Bagi keselesaan pada baby khususnya.

Untuk kesan yang lebih baik, kena ikut cara sapuan seperti yang kita sarankan nanti.

In sha Allah sangat membantu.#RISAU dan #BIMBANG takut tak serasi?

Boleh cuba yang saiz mini 10ml dulu. Harganya cuma RM18 je. Minyak asmak ada 3 saiz.Sangat berbaloi.

hubungi 0192304433 Anita.

www.wasap.my/60192304433

BEDAK ASMAK-anak demam campak?

Anak demam campak?

Tak payah susah susah nak cari daun semambu buat kibas kibas badan anak yang menangis kegatalan.

Tak perlu dah nak alas tempat tidur anak dengan daun semambu yang kasar tu.

Anak pun tak selesa nak tidur.Bedak Asmak ada dapat membantu melegakan masalah parut campak pada anak anda.

100% tanah liat berkualiti tinggi.

Bila sapu dekat anak pun mudah serap dan paling best

#Sejuk

#Selesa..

Tak la dia miang nak menggaru ja kan..Keajaiban berlaku anda saksikan sendiri

Puteh gebu melegakan

Untuk pembelian, hubungi

0192304433 Anita

0192304433 Anita

MINYAK HERBA ASMAK~testimoni ibu mengandung

Assalamualaikum.Alhamdulillah. Subhanallah.Semalam memang Allah uji sakit. Faz sakit bahagian kepala & muka. Sampai rahang tak bole bukak sangat. Nak makan pon seksa. Mata macam nak tersembul keluar. Nak gerak mata pon sakit sangat. Demam tahan sakit yang sangat dasyat.Mula-mula syak simptom bellpalsy. Tapi bila fikir balik, Faz takde stress & penat pon.Resdung? Mungkin yes. Sebab tahun lepas bulan 4 pernah ada sejarah resdung yang teruk. Sampai *Vertigo*. Jumpe pakar ENT baru okay selepas jumpe 4 orang doktor lain.Kebetulan minggu lepas memang selsema setelah setahun Faz bebas demam & selsema. Antibodi makin kuat lepas Faz berkecimpung dengan Asmak. Bila ada tanda cepat-cepat Faz makan Jus Asmak & Asmak Herbs.selalunya memang tak jadi selsema.Bila kali ni kene selsema, Faz tak bole makan Jus Asmak & Asmak Herbs sebagai alternatif. Minyak Asmak pon baru 2 hari lepas Faz boleh bau. Sebab alahan bau herba.Sebenarnya dah 2 hari selsema Faz nampak lega. Cuma hidung sebelah kiri ni masih rase tersumbat. Dan yang sakit muka & kepala ni pon belah kiri.Apa yang Faz buat semalam, Faz sapu 1 jam sekali minyak Asmak & urut-urut kat sebelah muka ni. Masukkn sikit minyak asmak dalam kedua-dua hidung guna cotton bud. Ada lah dalam 6-7 kali Faz buat bende yang sama sebelum tido.Pagi ni bangun, Alhamdulillah kesakitan tu hilang 80%.Bangun pagi ni Faz sapu lagi & urut-urut. Terasa macam ada bende nak keluar dari hidung. Faz ambik tisu & hembus. Keluar lendir warna kuning pekat dari hidung belah kiri. Fuhh..rase lega sikit. Tapi terasa masih ada saki baki dalam tu.Semalam memang tak makan pon Uphamol tu. Sebab risau effect baby. Try jela ikhtiar Minyak Asmak dulu. Tak sangka berkesan.Alhamdulillah. Sakit datang daripada Dia. Kesembuhan juga daripada Dia.Jangan buat main dengan resdung. Rawat segera sebelum terlambat. Trauma tahun lepas masih belum hilang. Tahun ni hampir nak kena lagi.Terima kasih Allah. Terima kasih Asmak.Fazlina, Melaka

Nak dapatkan minyak herba asmak?

hubungi 0192304433 Anita

www.wasap.my/60192304433

www.wasap.my/60192304433

JADIKAN SEDEKAH SEBAGAI AMALAN

Sedekah
=======
Mudah saja nak bersedekah. Tidak perlu protokol, tak perlu orang tahu. Semuanya bermula dengan diri sendiri.

Bila terdetik nak bersedekah,tak perlu ditangguh. Berikan saja. Bukan sedikit atau banyaknya sedekah itu dinilai. Allah tidak memandang jumlah besar atau kecil. Yang penting kita bersedekah.

Jangan ditanya hati itu adakah ikhlas aku bersedekah. Kerana ikhlas itu rahsia Allah. Bukan tugas kita hendak menilai. Tugas kita berbuat. Jadikan bersedekah itu sebagai amalan harian.

Sehingga kita boleh merasai hidup satu hari tidak sempurna jika tidak bersedekah.

Jangan lupa niatkan yang baik-baik ketika menghulur sedekah. Sedekah tidak menjadikan kita miskin. Malah sedekah itu membersihkan apa yang bukan milik kita.

Ingatlah..
Sebagaimana firman Allah “….Wahai Tuhanku, alangkah baiknya jika engkau lambatkan kedatangan ajalku ke suatu masa yang sedikit saja lagi, supaya aku dapat bersedekah…”
Surah Al Mu’minun : 10

Sedangkan dia tidak pula berkata “supaya aku dapat mengerjakan umrah” atau “aku dapat mengerjakan solat” atau “supaya aku dapat berpuasa”…

Begitu hebatnya kuasa bersedekah.

MINYAK HERBA ASMAK-gabungan mantap

BERAKHIRNYA KISAH RAWATAN NEB..Masih ingat lagi kisah yang ifa ceritakan dulu berkenaan pasangan suamiisteri ikhtiar mencari penawar lain bagi batuk anaknya selepas rawatan neb?

Pada awalnya mereka hanya berkenalan dengan si minion Minyak Herba Asmak untuk merawati batuk berkahak anaknya yang bertahun lamanya bersarang didada.Selang berapa minggu kemudian direpeat mereka Minyak Herba Asmak yang 30ml.Boleh dikatakan 2x mereka repeat stok Minyak Herba Asmak pada bulan lepas.Sebulan selepas itu, direpeat lagi Minyak Herba Asmak 30ml dengan pasangannya Jus Asmak Gold bagi diberikan minum satu family mereka.

Nampak?Asasnya hanya diberikan untuk anak mereka yang sakit jer tapi sekarang satu family diberikan…

Alhamdulillah..gembira rasa apabila produk Asmak memberi impak positif kesihatan mereka sekeluarga.#kredit:Afifah Mokhtar#Testimoni#MinyakHerbaAsmak#JusAsmakGold#Solusi#BatukBerkahak

Minyak Herba Asmak- 3 saiz yang berbeza

LEBIH MAHAL LEBIH JIMAT!

Mesti ada yang nak kecam Kak Ita dengan ayat ni kan? Tapi setiap kali kalau ada customer yang minta rekemen, Kak Ita lebih prefer customer beli yang 50ml.

Kenapa? šŸ¤”

Cuba tengok perbandingan harga per ml untuk setiap botol #MinyakHerbaAsmak ? Semakin tinggi kandungan per ml minyak, sebenarnya korang dapat lebih penjimatan. Lebih-lebih lagi pada yang kerap guna. Guna untuk satu keluarga pulak tu. Habis pun lambatlah sikit.

Memang masa membeli tu rasa banyaknya lahhh nak kena labur. Tapi siapa yang tak suka pelaburan yang menguntungkan betol tak? šŸ¤—

#AsmakbyMhamsb
#MinyakViral
#AdaKKM
#asmakrawang

hubungi 0192304433 (Anita)

www.wasap.my/60192304433

AKU ADALAH HAMBA

Aku lapar tapi aku kenyang.

Hah?
Iya perutku lapar tapi aku kekenyangan untuk rasa insaf dengan nasib orang miskin yang mungkin juga sedang menahan lapar dengan penuh kesabaran.

Aku sedih tapi aku juga gembira.

Hah?
Iya aku bersedih dengan apa takdir yang menimpa ketika ini tapi aku gembira kerana aku boleh rasa dimanja dan dibelai Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.

Itulah kehidupan yang perlu ada keseimbangan. Perjalanan untuk menuju akhirat.

Salam Jumaat yang penuh keberkatan.

MINYAK HERBA ASMAK-sedikit info

_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_

Minyak asmak digunakan sebagai rawatan alternatif herba untuk membantu melegakan masalah pernafasan seperti asma/ lelah, semput, sesak nafas, kahak, batuk dan selsema serta pelbagai lagi kegunaan luaran yang lain. Minyak herba asmak terdapat dalam 3 size iaitu 10ml, 30ml & 50ml.

Kandungan Bahannya
=_=_=_=_=_=_=_=_=_=

* Habatussauda
* Gamat Gold
* Minyak kelapa dara
* minyak zaitun

Kegunaan & Cara Guna
=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=

* Membantu meredakan masalah batuk, selsema, kahak & demam
* Boleh digunakan utk membantu melegakan masalah pernafasan
* Boleh juga digunakan untuk tujuan lain
* Hanya TITIS, SAPU & GOSOK.

Kelebihan & Keistimewaan
=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=

* Minyak pelbagai guna
* Mudah dibawa & digunakan
* Diperbuat daripada bahan berkualiti tinggi
* Sebagai alternatif awal
* Sesuai untuk semua peringkat umur
* Ianya berkesan jika mengikut cara guna yang betul
* Berdaftar dengan KKM

Hubungi 0192304433(Anita)

www.wasap.my/60192304433

www.wasap.my/60192304433

JUS ASMAK GOLD- teman istimewa

JUS ASMAK GOLD.

Pengganti Ubat batuk dalam Family Kak Ita.

Katakan TIDAK pada ubat batuk. Bila anak batuk atau selesema Kak Ita akan bagi minum 1 sudu #JUSASMAK pada anak Pagi sebelum pergi sekolah dan malam sebelum tidur.

Alhamdulillah bila ianya di jadikan amalan #JUSASMAK ni, anak dah jarang- jarang mendapat serangan asma dan batuk.

Kepada siapaĀ¤ yang anaknya mempunyai masalah #batuk dan #asma ni boleh sangatĀ¤ cuba #JUSASMAKGOLD ni.

Recomended sangatĀ¤
Boleh digabungkan sekali dengan #Minyakasmak untuk sapuan luaran.

#minyakasmak
#jusasmakgold

hubungi 0192304433 (Anita)

www.wasap.my/60192304433

www.wasap.my/60192304433