MINYAK HERBA ASMAK- bayi batuk berkahak.

A

DA SESIAPA YANG ALAMI MASALAH BERIKUT?

โคตโคตโคต

โ˜น Asma
๐Ÿ™ Selsema
๐Ÿ™ Batuk
โ˜น๏ธ Kahak
โ˜น๏ธ Kembung
โ˜น๏ธ Buasir
โ˜น ๏ธBengkak
โ˜น Lebam
โ˜น๏ธ Bisul
โ˜น๏ธ Jerawat
โ˜น๏ธ Gigitan Serangga
โ˜น๏ธ Gatal-gatal

Kalau ada, maka #WAJIBLAH cuba minyak herba asmak ni. Semua masalah di atas saya dah guna. Alhamdulillah berkesan dan sangat membantu. Tambahan pula minyak diyakini selamat kerana berdaftar KKM.

Bayi seawal 1 hari dah boleh guna.

Jangan #BERTANGGUH.

“Minyak herba asmak menceriakan anda sekeluarga”

Hubungi

0192304433 -Anita
#AnakSihatHatiTenang

JUS ASMAK GOLD-bantu ibu yang keletihan

“Alhamdulillah, kini mak semakin sihat dah boleh mengerjakan aktiviti kesukaannya tanpa rasa penat seperti dulu” – puan zila.
.
Mak Zila ni ada penyakit kencing manis, jadi pergerakkannya agak terhad dan cepat lelah. Suatu pagi tu mak zila rasa letih dan tekak rasa loya. Dia minum air kopi dan cicah sekeping biskut kering je. Sedihnyeee.. ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ
.
Zila rasa kesian sangat dengan mak dia. Tetiba dia teringat #Jusasmakgold. Zila pun suapkan mak dia 2 camca sudu besar. Lepas tu mak dia pun tidur berehat dekat sejam jugak la.
.
Bangun dari tidur mak Zila mengadu badannya lebih bertenaga dan lebih cergas. Pergerakannya semakin ligat, boleh sapu sampah, petik bunga di laman dan basuh periuk kat dapur. Zila sangat bersyukur lihat mak dia dah hepi dan sihat walafiat.
.
Sekarang mak dia amalkan minum #Jusasmakgold untuk mengekalkan kesihatan tubuh badan.
.
Uolss mai la hadiahkan mak ayah sebotol #JusAsmakGold. Insya allah ibubapa gembira, kita lagi heeepi ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

#JusAsmakGold
#TimFarrahCare

JUS ASMAK GOLD- semuanya ada

Tak Perlu Makan Bawang Mentah Untuk Kesihatan Lagi!

Hanya Minum Jus Sahaja Sudah Memadai~

=-=-=-=-=-=
Fakta Bawang Putih
=-=-=-=-=-=

1. Bawang putih adalah sejenis herba dan penambah rasa, dapat mengelakkan penyakit Gangrene
2. Bawang putih mentah lebih baik daripada dimasak.
3. Menggosok bawang putih mentah boleh membantu masalah jerawat.
4. Merendam kaki dalam larutan bawang putih dapat membantu masalah athlete’s foot.
5. Untuk hilangkan bau bawang dalam mulut, makanlah epal.

.
=-=-=-=-=-=
JUS ASMAK GOLD
=-=-=-=-=-=
tak perlu makan bawang putih mentah lagi, kerana bahan-bahannya:
11 HERBA PREMIUM!
โ˜‘ Jus Lemon
โ˜‘ Epal Hijau
โ˜‘ Halia
โ˜‘ Bawang Putih
โ˜‘ Bayam
โ˜‘ Capsicum
โ˜‘ Oregano
โ˜‘ Timun
โ˜‘ Likoris
โ˜‘ Stevia
โ˜‘ Echinacea
โ˜‘ Dong Quai
.
.
Semua ini dengan satu harga saja~

=-=-=-=-=-=
*TESTIMONIAL BEST*
=-=-=-=-=-=
“Diana rasa tak lapar laah sangat perut Diana minum Jus Asmak Gold tuhh alhamdulillah gastrik Diana tak datang. Dulu Diana sebelum minum jus tuhh kak diana cepat kena gastrik”
– Diana, KL
.
“Alhamdulillah perasan gak batuk anak dah kurang. Dan diorang senang nak minum sebab rasa sedap sikit dari ubat doktor. Harap lepas ni tak payah dok ulang ambil drugs from klinik lagi”
– Zie, Seremban
.
#JusAsmakGold
#TVAlhijrah
#MinumanKesihatan

FRESH N COOL

Testimoni

==========

Rasa lenguh-lenguh dan sakit pinggang lak pagi ni. Gara-gara Terguna lebih super power masa mengemas bilik belakang pagi semalam.
Amik masa 2-3jam juga, sebab dah runtuh, sepah selevel tokang pecah.

Petang rasa macho lagi. Malam rasa awesome lagi. Tapi bila jejak kul 1 pagi. Nyut nyutt datang sakit di pergelangan kaki, tangan, lengan, pinggang dan belakang. Nak tidor pun tak lena, 5-6kali terjaga.
.
Kebetulan tengah mengemas pagi ni, terjumpa Minyak Urut Moden ni. Baru teringat nak sapu. ๐Ÿ˜… Picit sedasss dua dan sapu jur kat tempat sakit. Sejukkk. Pastu, Terasa bagaikan diurut-urut. Bestnya, tak melekit pun. Terus meresap ke kulit.

Alhamdulillah. Terus rasa nak tido. Ditambah bau WANGIAN BOOMSHELL. Tengok Katil pun bagaikan memanggil-manggil. ๐Ÿ˜œ

Almaklumlah, nak gi berurut dengan manusia tak tahu bila. Tak de nak kejar masa. Kak Siti pakai ni jur.

#ProdukAsmakMujarab
#ProdukSemulajadi
#FreshNCoolTheraphy

MINYAK HERBA ASMAK- terbaik

Terserempak dengan customer lama Asmak. Perasan dah lama akak ni tak beli Minyak Herba Asmak. ๐Ÿ˜ŠDulu akak ni memang selalu beli sebulan kadang2 kali.Tanya dia anak dah sihat ker? Asma dia dah ok.? Alhamdulillah dah ok. Dah lama dah tak jadi, tak ambil neb dah. Minyak pun ada lagi sikit 2 botol. Nanti akak nak beli yang besar 30ml tu. Boleh buat stanby masukkan dalam botol kecik tu.Teringat dulu akak ni selalu beli Minyak Herba Asmak. Katanya wajib ada dan bawa kemana2. Pergi taman pun ada dalam beg Minyak ni. Sebab budak Asma ni sensetif. Panas sangat pun tak boleh, sejuk sangat pun tak boleh.Rasa gembira dapat tengok anak dari kecik asma dah sembuh dan tak perlu bergantung dengan neb lagi. Betul la. Kalau konsisten sapu insyaallah pasti ada hasilnya. ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ’ชTumpang happy walaupun bukan anak kita sendiri. Syukur Alhamdulillah.Kredit : Siti Radziah IshakHubungi 0192304433 Anita

MINYAK HERBA ASMAK- melegakan bayi kembong

BABY KEMBONG PERUT BUAT IBU BAPA BUNTU

Ada ibu-Bapa yang masih alami situasi ni ๐Ÿ‘‡

๐Ÿ˜ขBangun pagi Mata macam panda
๐Ÿ˜ฅPenatnyer malam2 baby asyik nangis
๐Ÿ˜ขIbu Bapa tak cukup tidur berjaga malam

Ada anak kecik mesti akan lalui situasi ni

Apa tunggu lagi KakCT dah jumpa solusinya.

๐Ÿ˜ Anak tidur nyenyak
๐Ÿ˜ Tiada lagi tangisan malam2
๐Ÿ˜ Esok pergi kerja dengan Senang hati.
๐Ÿ˜ ibu bapa tidur cukup
๐Ÿ˜ Baby pergi rumah asuhan pun happy

Hanya titis sapu gosok Minyak HERBA ASMAK diperut,betis dan peha anak setiap kali lepas mandi, sebelum tidur dan waktu subuh.

Insyaallah pasti berkesan angin keluar dan poo poo pun senang.

JUS ASMAK GOLD

Tekak perit akibat batuk? Nak cakap pun tak ada suara, gatal2 tekak plak tu.
.
Dengan sesudu #Jus Asmak Gold In syaa Allah #batuk_kurang, #tekak_selesa dan kalau ada selesema pon selesema #cepat_baik.
.
Selain membantu melegakan sakit tekak & batuk, Jus Asmak Gold, #Jus_lemon yang banyak khasiatnya mengandungi 11 herba terpilih membantu untuk :
.
๐Ÿ‘ Asma
๐Ÿ‘ Kahak
๐Ÿ‘ Selesema
๐Ÿ‘ Senggugut
๐Ÿ‘ Menguatkan ketahanan badan
๐Ÿ‘ Menjadikan anda lebih sihat dan cergas
๐Ÿ‘ Mengurangkan kolestrol
๐Ÿ‘ Mengawal gula dalam darah
.
Jus Asmak Gold alternatif penyembuhan dalaman & pelengkap kpd minyak herba asmak sbg sapuan luaran.
.
Jus Asmak Gold & minyak herba asmak
wajib ada di setiap rumah.
.
Tak rugi usahakan yang terbaik untuk keluarga tersayang kan? Anak2 pon suka dgn rasa jus ala oren nii.
.
KELUARGA SIHAT, KECERIAAN BERGANDA.
.
Jom Sihat & Ceria!

0192304433 Anita

RESDUNG ATAU JERAWAT- Asmak Herbs boleh membantu

Beza antara jerawat dan resdung!

Adakah kita betul2 kenal antara jerawat dan resdung? Ramai yang anggap jerawat di muka adalah jerawat yang biasa.

Saya juga akan terangkan kepada anda perbezaan antara jerawat dan resdung agar kita lebih peka terhadap masalah jerawat sebenar yang mungkin melanda diri anda, keluarga anda ataupun rakan-rakan anda. Seperti yang anda sedia maklum, jerawat dikategorikan sebagai penyakit kronik yang dihidapi oleh hampir 80% individu di negara kita.

๐ŸŒธJerawat (Acne):

๐Ÿ“ŒSejenis penyakit kulit yang kronik.
๐Ÿ“ŒTumbuh apabila liang kulit atau liang roma yang tersumbat dan memerangkap kotoran.
๐Ÿ“ŒTerjadi di dalam lapisan kulit.
๐Ÿ“ŒBoleh tumbuh disebabkan oleh ketidak seimbangan hormon, persekitaran, dan tekanan.
๐Ÿ“ŒTidak berjangkit dengan sentuhan dan boleh dihidapi secara turun-temurun.

๐Ÿ”›๐Ÿ”›๐Ÿ”›๐Ÿ”›๐Ÿ”›๐Ÿ”›๐Ÿ”›๐Ÿ”›๐Ÿ”›๐Ÿ”›๐Ÿ”›๐Ÿ”›

๐ŸŒธResdung (Sinusitis):

๐Ÿ“ŒRadang yang berlaku pada lapisan rongga hidung
๐Ÿ“ŒBerpunca daripada alahan (habuk, makanan, parasit) atau perubahan cuaca
๐Ÿ“ŒKesannya boleh mengakibatkan hidung berair, serta kegatalan pada kulit muka dan mata
๐Ÿ“ŒJika serius, pesakit perlu menjalani pembedahan untuk membuang resdung yang menghalang laluan udara dalam rongga hidung yang turut boleh menyebabkan sakit kepala dan mata yang teramat sangat.
๐Ÿ“ŒTidak boleh berjangkit melalui sentuhan dan boleh diwarisi secara turun-temurun.
๐Ÿ“ŒBoleh dihidapi bersama dengan lelah dan eczema, sejenis penyakit kulit yang lain.

Saya harap dengan penjelasan ini anda sudah boleh memahami apa sebenarnya yang dimaksudkan dengan masalah jerawat dan sekaligus membezakannya dengan penyakit resdung.

Yang ada masalah resdung yang kronik boleh mencuba Asmak Herbs Kapsul Penawar Resdung yang terbukti berkesan!

#AnakSihatHatiTenang #AsmakHerbs

MINYAK HERBA ASMAK

Apa itu Minyak Herba Asmak ๐Ÿค”๐Ÿค”
.
Minyak Herba Asmak adalah produk keluaran Minyak Herba Asma Mujarab Sdn. Bhd. Minyak ini digunakan sebagai rawatan alternatif untuk melegakan masalah berkaitan pernafasan seperti selsema, batuk dan semput.
.
APA YANG MENARIKNYA GUNA MINYAK HERBA ASMAK NI.
.
1. RAWATAN ALTERNATIF UNTUK IBU-IBU MODEN : Jika anak-anak batuk, selsema, ibu2 dah tak perlu bersusah payah buat rawatan bawang putih lagi. Hanya TITIS, SAPU DAN GOSOK sahaja #MINYAKHERBAASMAK. Jimat masa dan mudah dibawa travel. Didatangkan dengan 3 saiz. Jadi boleh simpan 1 dirumah, 1 dikereta dan 1 dibeg. ๐Ÿ˜Š
.
2. MINYAK PELBAGAI GUNA : Selain masalah selsema,batuk dan semput, minyak ni juga boleh digunakan sebagai Minyak Telon untuk melegakan kembung bayi, menggantikan minyak gamat untuk menyembuhkan luka, melegakan gigitan serangga, lenguh2 sendi dan pelbagai lagi. 1 MINYAK PELBAGAI FUNGSI. MUDAH, JIMAT, BERKESAN.
.
3. RAMUAN BERKUALITI : Bahan2 utama di dalam Minyak Herba Asmak terdiri dari HABATUSSAUDA, GAMAT EMAS, MINYAK KELAPA DARA DAN MINYAK ZAITUN. Semuanya ada fungsi yang best dan hebat. Terbaik.
.
4. MUDAH DIGUNAKAN : Hanya TITIS, SAPU dan GOSOK di dada, belakang, tapak kaki dan labu betis. Cara guna yang lengkap akan diberikan oleh pengedar selepas pembelian dibuat.
.
5. RIBUAN TESTIMONI : Setiap hari, kita mendapat testimoni2 dari pelanggan yang berpuas hati. Kebanyakan agen2 juga datang dari pelanggan yang berpuas hati.
.
6. SELAMAT DIGUNAKAN : Minyak Herba Asmak ada kelulusan MAL dari KKM. Bahan2nya selamat digunakan dari bayi hingga warga emas.
.
Macam mana nak order??
.
Klik wasap.my/60192304433/herbaasmak

10ml = RM19
30ml = RM39
50ml = RM55

ASMAK HERBS- Penawar resdung

๐ŸŒธASMAK HERBS๐ŸŒธ
[Kapsul Penawar Resdung]

1 botol [30biji]

Harga rm35

KANDUNGAN BAHAN DALAM ASMAK HERBS:
Asmak Herbs diperbuat drpd bahan semula jadi, iaitu Akar Mengkunyit, Akar Serapat & Lada Sulah. Ketiga-tiga herba di ats mempunyai nilai yg sgt tinggi di dlm perubatan tradisional Melayu.

Akar Mengkunyit sendiri sgt popular digunakan di kalangan masyarakat Melayu utk mengubati masalah resdung, hidung berair dan gatal-gatal.

Akar serapat pula popular digunakan oleh wanita Melayu zaman dahulu terutamanya untuk kecantikan luar & dlm kerana ia dpt melicinkan kulit di samping membuang toksin di dlam badan.

Lada sulah pula sering digunakan dlm masakan harian kita. Tahukah anda lada sulah mempunyai khasiat yg sgt byk malah istimewa? Antara khasiat lada sulah yg paling istimewa adalah ianya dpt mengatasi masalah hidung tersumbat.

Hebatkan kandungan di dlm Kapsul Penawar Resdung Asmak Herbs! Gabungan Herba terpilih di dlm setiap kapsul yg dpt merawat masalah resdung anda.

Apa tunggu lagi? Dapatkan hari ini!

#Pastikanoriginalbarubeli
#Lebihberkesanselamatdansuci

Kita ikhtiar. Allah menyembuhkan. InshaAllah๐ŸŒธ

Hubungi Anita 0192304433