SAKIT GOUT- bedak asmak boleh membantu.

Tanah liat putih bukan untuk kegunaan luaran je, rupanya boleh juga dibuat minum untuk mengurangkan sakit gout dan menurunkan panas badan akibat demam. Paling tak sangka, boleh juga ditambah dalam bancuhan tepung goreng pisang untuk hasil yang lebih rangup. ๐Ÿ˜ฑ

Malam ni, jom kita cekidout kelebihan tanah liat putih ni untuk wajah๐Ÿ˜˜

Hubungi

0192304433 Anita

Asbab minyak herba asmak- luka cepat sembuh.

Alkisah tengah hari semalam. Benar2 berlaku pada Stokis Kak Dila..Malang tak berbau!.Kat dapur pun bole berlaku.Nak potong buah, alih alih terlajak pisau..Berdarah sampai naik kebas jari๐Ÿ™ˆ..Mujur ada MINYAK HERBA ASMAK.Sedang darah menitik nitik dengan lajunya, tuang minyak asmak sampai lencun kat luka tu..Terkejut sangat!Darah yang keluar laju tadi tu, terus STOP!.Selesa sangat rasa jari.Tak berdenyut denyut macam di awal luka tadi..Alhamdulillah..So nak bagi tau korang kat sini,Minyak Asmak bukan focus untuk batuk berkahak dan asma sahaja ya๐Ÿ™‹..Ianya serbaguna.Memang berbaloi dengan ada stok sebotol kat rumah..Bole guna untuk macam macam.Yang dah guna, akan faham.#bukansebarangminyak#berbaloimiliki#hanyasapusapujerpunKredit fb : Adila Ariffin

SABUN SCRUB KOPI

*SABUN SCRUB KOPI*

SABUN SKRUB KOPI PLUS

Sangat sangat berbaloi guna๐Ÿ˜Š.

โญ•Kandungan: Kopi,Serbuk Habbatussaudah, Acerola Beade, Sakura Extract dan Sireh
Tak sangka ๐Ÿ˜ฑ.
โญ•Sesuai untuk kanak kanak yang ada masalah EKZEMA
โญ•Sesuai untuk wanita & lelaki yang ada masalah kulit berminyak,jeragat,warna tona kulit tak sekata,whitehead & blackhead

Ianya terbukti berkesan untuk atasi masalah:

๐Ÿ‘‰Strechmark bertahun tahun hilang.
๐Ÿ‘‰ Parut jerawat makin pudar.
๐Ÿ‘‰ Kulit muka dan badan jadi halus lagi mulus.
๐Ÿ‘‰ Jeragat makin nipis dan pudar.
๐Ÿ‘‰ Muka makin cerah.
๐Ÿ‘‰ Eye beg bawah mata hilang.
๐Ÿ‘‰ Daki degil di celahan ketiak/ peha tiada.

Haaa..dalam Sabun skrub kopi plus by Asmak ada kopi yang berkualiti tinggi. Dirumuskan khas untuk anda yang inginkan kulit yang sihat & kekal cantik.
Berbaloi, sangat berbaloi๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘.

Dah ler wangi harum macam biskut samperit๐Ÿ˜….
Rasa nak makan jer๐Ÿ˜‚.

Berat:80g

Best tak????๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Terjebak nak cuba๐Ÿ˜†?
Meh klik wasap di komen.
Kiter sembang sembang kenal kenal dulu ekk๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ˜†.

MINYAK HERBA ASMAK- bayi batuk berkahak.

A

DA SESIAPA YANG ALAMI MASALAH BERIKUT?

โคตโคตโคต

โ˜น Asma
๐Ÿ™ Selsema
๐Ÿ™ Batuk
โ˜น๏ธ Kahak
โ˜น๏ธ Kembung
โ˜น๏ธ Buasir
โ˜น ๏ธBengkak
โ˜น Lebam
โ˜น๏ธ Bisul
โ˜น๏ธ Jerawat
โ˜น๏ธ Gigitan Serangga
โ˜น๏ธ Gatal-gatal

Kalau ada, maka #WAJIBLAH cuba minyak herba asmak ni. Semua masalah di atas saya dah guna. Alhamdulillah berkesan dan sangat membantu. Tambahan pula minyak diyakini selamat kerana berdaftar KKM.

Bayi seawal 1 hari dah boleh guna.

Jangan #BERTANGGUH.

“Minyak herba asmak menceriakan anda sekeluarga”

Hubungi

0192304433 -Anita
#AnakSihatHatiTenang

JUS ASMAK GOLD-bantu ibu yang keletihan

“Alhamdulillah, kini mak semakin sihat dah boleh mengerjakan aktiviti kesukaannya tanpa rasa penat seperti dulu” – puan zila.
.
Mak Zila ni ada penyakit kencing manis, jadi pergerakkannya agak terhad dan cepat lelah. Suatu pagi tu mak zila rasa letih dan tekak rasa loya. Dia minum air kopi dan cicah sekeping biskut kering je. Sedihnyeee.. ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ
.
Zila rasa kesian sangat dengan mak dia. Tetiba dia teringat #Jusasmakgold. Zila pun suapkan mak dia 2 camca sudu besar. Lepas tu mak dia pun tidur berehat dekat sejam jugak la.
.
Bangun dari tidur mak Zila mengadu badannya lebih bertenaga dan lebih cergas. Pergerakannya semakin ligat, boleh sapu sampah, petik bunga di laman dan basuh periuk kat dapur. Zila sangat bersyukur lihat mak dia dah hepi dan sihat walafiat.
.
Sekarang mak dia amalkan minum #Jusasmakgold untuk mengekalkan kesihatan tubuh badan.
.
Uolss mai la hadiahkan mak ayah sebotol #JusAsmakGold. Insya allah ibubapa gembira, kita lagi heeepi ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

#JusAsmakGold
#TimFarrahCare

JUS ASMAK GOLD- semuanya ada

Tak Perlu Makan Bawang Mentah Untuk Kesihatan Lagi!

Hanya Minum Jus Sahaja Sudah Memadai~

=-=-=-=-=-=
Fakta Bawang Putih
=-=-=-=-=-=

1. Bawang putih adalah sejenis herba dan penambah rasa, dapat mengelakkan penyakit Gangrene
2. Bawang putih mentah lebih baik daripada dimasak.
3. Menggosok bawang putih mentah boleh membantu masalah jerawat.
4. Merendam kaki dalam larutan bawang putih dapat membantu masalah athlete’s foot.
5. Untuk hilangkan bau bawang dalam mulut, makanlah epal.

.
=-=-=-=-=-=
JUS ASMAK GOLD
=-=-=-=-=-=
tak perlu makan bawang putih mentah lagi, kerana bahan-bahannya:
11 HERBA PREMIUM!
โ˜‘ Jus Lemon
โ˜‘ Epal Hijau
โ˜‘ Halia
โ˜‘ Bawang Putih
โ˜‘ Bayam
โ˜‘ Capsicum
โ˜‘ Oregano
โ˜‘ Timun
โ˜‘ Likoris
โ˜‘ Stevia
โ˜‘ Echinacea
โ˜‘ Dong Quai
.
.
Semua ini dengan satu harga saja~

=-=-=-=-=-=
*TESTIMONIAL BEST*
=-=-=-=-=-=
“Diana rasa tak lapar laah sangat perut Diana minum Jus Asmak Gold tuhh alhamdulillah gastrik Diana tak datang. Dulu Diana sebelum minum jus tuhh kak diana cepat kena gastrik”
– Diana, KL
.
“Alhamdulillah perasan gak batuk anak dah kurang. Dan diorang senang nak minum sebab rasa sedap sikit dari ubat doktor. Harap lepas ni tak payah dok ulang ambil drugs from klinik lagi”
– Zie, Seremban
.
#JusAsmakGold
#TVAlhijrah
#MinumanKesihatan

FRESH N COOL

Testimoni

==========

Rasa lenguh-lenguh dan sakit pinggang lak pagi ni. Gara-gara Terguna lebih super power masa mengemas bilik belakang pagi semalam.
Amik masa 2-3jam juga, sebab dah runtuh, sepah selevel tokang pecah.

Petang rasa macho lagi. Malam rasa awesome lagi. Tapi bila jejak kul 1 pagi. Nyut nyutt datang sakit di pergelangan kaki, tangan, lengan, pinggang dan belakang. Nak tidor pun tak lena, 5-6kali terjaga.
.
Kebetulan tengah mengemas pagi ni, terjumpa Minyak Urut Moden ni. Baru teringat nak sapu. ๐Ÿ˜… Picit sedasss dua dan sapu jur kat tempat sakit. Sejukkk. Pastu, Terasa bagaikan diurut-urut. Bestnya, tak melekit pun. Terus meresap ke kulit.

Alhamdulillah. Terus rasa nak tido. Ditambah bau WANGIAN BOOMSHELL. Tengok Katil pun bagaikan memanggil-manggil. ๐Ÿ˜œ

Almaklumlah, nak gi berurut dengan manusia tak tahu bila. Tak de nak kejar masa. Kak Siti pakai ni jur.

#ProdukAsmakMujarab
#ProdukSemulajadi
#FreshNCoolTheraphy

MINYAK HERBA ASMAK- terbaik

Terserempak dengan customer lama Asmak. Perasan dah lama akak ni tak beli Minyak Herba Asmak. ๐Ÿ˜ŠDulu akak ni memang selalu beli sebulan kadang2 kali.Tanya dia anak dah sihat ker? Asma dia dah ok.? Alhamdulillah dah ok. Dah lama dah tak jadi, tak ambil neb dah. Minyak pun ada lagi sikit 2 botol. Nanti akak nak beli yang besar 30ml tu. Boleh buat stanby masukkan dalam botol kecik tu.Teringat dulu akak ni selalu beli Minyak Herba Asmak. Katanya wajib ada dan bawa kemana2. Pergi taman pun ada dalam beg Minyak ni. Sebab budak Asma ni sensetif. Panas sangat pun tak boleh, sejuk sangat pun tak boleh.Rasa gembira dapat tengok anak dari kecik asma dah sembuh dan tak perlu bergantung dengan neb lagi. Betul la. Kalau konsisten sapu insyaallah pasti ada hasilnya. ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ’ชTumpang happy walaupun bukan anak kita sendiri. Syukur Alhamdulillah.Kredit : Siti Radziah IshakHubungi 0192304433 Anita

MINYAK HERBA ASMAK- melegakan bayi kembong

BABY KEMBONG PERUT BUAT IBU BAPA BUNTU

Ada ibu-Bapa yang masih alami situasi ni ๐Ÿ‘‡

๐Ÿ˜ขBangun pagi Mata macam panda
๐Ÿ˜ฅPenatnyer malam2 baby asyik nangis
๐Ÿ˜ขIbu Bapa tak cukup tidur berjaga malam

Ada anak kecik mesti akan lalui situasi ni

Apa tunggu lagi KakCT dah jumpa solusinya.

๐Ÿ˜ Anak tidur nyenyak
๐Ÿ˜ Tiada lagi tangisan malam2
๐Ÿ˜ Esok pergi kerja dengan Senang hati.
๐Ÿ˜ ibu bapa tidur cukup
๐Ÿ˜ Baby pergi rumah asuhan pun happy

Hanya titis sapu gosok Minyak HERBA ASMAK diperut,betis dan peha anak setiap kali lepas mandi, sebelum tidur dan waktu subuh.

Insyaallah pasti berkesan angin keluar dan poo poo pun senang.

JUS ASMAK GOLD

Tekak perit akibat batuk? Nak cakap pun tak ada suara, gatal2 tekak plak tu.
.
Dengan sesudu #Jus Asmak Gold In syaa Allah #batuk_kurang, #tekak_selesa dan kalau ada selesema pon selesema #cepat_baik.
.
Selain membantu melegakan sakit tekak & batuk, Jus Asmak Gold, #Jus_lemon yang banyak khasiatnya mengandungi 11 herba terpilih membantu untuk :
.
๐Ÿ‘ Asma
๐Ÿ‘ Kahak
๐Ÿ‘ Selesema
๐Ÿ‘ Senggugut
๐Ÿ‘ Menguatkan ketahanan badan
๐Ÿ‘ Menjadikan anda lebih sihat dan cergas
๐Ÿ‘ Mengurangkan kolestrol
๐Ÿ‘ Mengawal gula dalam darah
.
Jus Asmak Gold alternatif penyembuhan dalaman & pelengkap kpd minyak herba asmak sbg sapuan luaran.
.
Jus Asmak Gold & minyak herba asmak
wajib ada di setiap rumah.
.
Tak rugi usahakan yang terbaik untuk keluarga tersayang kan? Anak2 pon suka dgn rasa jus ala oren nii.
.
KELUARGA SIHAT, KECERIAAN BERGANDA.
.
Jom Sihat & Ceria!

0192304433 Anita