Selsema, batuk berkahak- Minyak Herba Asmak solusinya.

ANAK SELSEMA BATUK BERKAHAK ?

Macam mana #Minyak #Herba #Asmak boleh bantu menghilangkan kahak?

Meh sini nak jelaskan. Minyak Asmak ada bahan semulajadi yang premium seperti #habbatussauda,#MinyakZaitun,#Gamat dan #MinyakKelapaDara yang bagus untuk selsema batuk kahak.

Jadi caranya, hanya sapu Minyak Asmak secara konsisten dan kerap pada dada, hidung, kaki, leher dan belakang.

Ia akan membantu untuk #MENCAIRKAN #KAHAK tersebut.

Bila dah cair, ia akan mudah untuk dikeluarkan dengan

1. #Muntah

-Sebab bila kita pun rasa ada cecair banyak dalam tekak, rse nk muntah. Macam tu jugak baby.

2. #Melalui najis.

– Bila dah cair kahak, dia boleh turun melalui najis jugak. Sebab itulah ada najis yang berlendir

3. #Melalui hingus

– Jangan terkejut pulak lepas sapu Minyak Asmak, hingus makin banyak. Sebabnya kahak tu dah cair. Tugas parents kena sedut hingus. Kalau tak dia akan berkumpul jadi kahak balik.

Lain budak, lain cara untuk dia keluarkan kahak tersebut. Jadi kita kena perhatikan anak kita jenis mcm mne. Kalau mudah ikut najis xpe. Tapi kalu melalui hingus, mak ayah kena sedut hingus tu.

Jangan biarkan kahak lama dalam dada, boleh menyebabkan jangkitan paru-paru, serta masalah lain yang lebih serius. Jom ikhtiar.

Sesuai untuk semua peringkat umur.. Cubalah sebotol, pasti berbaloi.👍👍😊

#MinyakHerbaAsmak

Hubungi

0192304433 Anita

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *