Asbab minyak herba asmak- luka cepat sembuh.

Alkisah tengah hari semalam. Benar2 berlaku pada Stokis Kak Dila..Malang tak berbau!.Kat dapur pun bole berlaku.Nak potong buah, alih alih terlajak pisau..Berdarah sampai naik kebas jari🙈..Mujur ada MINYAK HERBA ASMAK.Sedang darah menitik nitik dengan lajunya, tuang minyak asmak sampai lencun kat luka tu..Terkejut sangat!Darah yang keluar laju tadi tu, terus STOP!.Selesa sangat rasa jari.Tak berdenyut denyut macam di awal luka tadi..Alhamdulillah..So nak bagi tau korang kat sini,Minyak Asmak bukan focus untuk batuk berkahak dan asma sahaja ya🙋..Ianya serbaguna.Memang berbaloi dengan ada stok sebotol kat rumah..Bole guna untuk macam macam.Yang dah guna, akan faham.#bukansebarangminyak#berbaloimiliki#hanyasapusapujerpunKredit fb : Adila Ariffin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *