MINYAK HERBA ASMAK~testimoni ibu mengandung

Assalamualaikum.Alhamdulillah. Subhanallah.Semalam memang Allah uji sakit. Faz sakit bahagian kepala & muka. Sampai rahang tak bole bukak sangat. Nak makan pon seksa. Mata macam nak tersembul keluar. Nak gerak mata pon sakit sangat. Demam tahan sakit yang sangat dasyat.Mula-mula syak simptom bellpalsy. Tapi bila fikir balik, Faz takde stress & penat pon.Resdung? Mungkin yes. Sebab tahun lepas bulan 4 pernah ada sejarah resdung yang teruk. Sampai *Vertigo*. Jumpe pakar ENT baru okay selepas jumpe 4 orang doktor lain.Kebetulan minggu lepas memang selsema setelah setahun Faz bebas demam & selsema. Antibodi makin kuat lepas Faz berkecimpung dengan Asmak. Bila ada tanda cepat-cepat Faz makan Jus Asmak & Asmak Herbs.selalunya memang tak jadi selsema.Bila kali ni kene selsema, Faz tak bole makan Jus Asmak & Asmak Herbs sebagai alternatif. Minyak Asmak pon baru 2 hari lepas Faz boleh bau. Sebab alahan bau herba.Sebenarnya dah 2 hari selsema Faz nampak lega. Cuma hidung sebelah kiri ni masih rase tersumbat. Dan yang sakit muka & kepala ni pon belah kiri.Apa yang Faz buat semalam, Faz sapu 1 jam sekali minyak Asmak & urut-urut kat sebelah muka ni. Masukkn sikit minyak asmak dalam kedua-dua hidung guna cotton bud. Ada lah dalam 6-7 kali Faz buat bende yang sama sebelum tido.Pagi ni bangun, Alhamdulillah kesakitan tu hilang 80%.Bangun pagi ni Faz sapu lagi & urut-urut. Terasa macam ada bende nak keluar dari hidung. Faz ambik tisu & hembus. Keluar lendir warna kuning pekat dari hidung belah kiri. Fuhh..rase lega sikit. Tapi terasa masih ada saki baki dalam tu.Semalam memang tak makan pon Uphamol tu. Sebab risau effect baby. Try jela ikhtiar Minyak Asmak dulu. Tak sangka berkesan.Alhamdulillah. Sakit datang daripada Dia. Kesembuhan juga daripada Dia.Jangan buat main dengan resdung. Rawat segera sebelum terlambat. Trauma tahun lepas masih belum hilang. Tahun ni hampir nak kena lagi.Terima kasih Allah. Terima kasih Asmak.Fazlina, Melaka

Nak dapatkan minyak herba asmak?

hubungi 0192304433 Anita

www.wasap.my/60192304433

www.wasap.my/60192304433

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *