Minyak Herba Asmak- 3 saiz yang berbeza

LEBIH MAHAL LEBIH JIMAT!

Mesti ada yang nak kecam Kak Ita dengan ayat ni kan? Tapi setiap kali kalau ada customer yang minta rekemen, Kak Ita lebih prefer customer beli yang 50ml.

Kenapa? 🤔

Cuba tengok perbandingan harga per ml untuk setiap botol #MinyakHerbaAsmak ? Semakin tinggi kandungan per ml minyak, sebenarnya korang dapat lebih penjimatan. Lebih-lebih lagi pada yang kerap guna. Guna untuk satu keluarga pulak tu. Habis pun lambatlah sikit.

Memang masa membeli tu rasa banyaknya lahhh nak kena labur. Tapi siapa yang tak suka pelaburan yang menguntungkan betol tak? 🤗

#AsmakbyMhamsb
#MinyakViral
#AdaKKM
#asmakrawang

hubungi 0192304433 (Anita)

www.wasap.my/60192304433

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *